මෙම ක්රීඩාවේ ක්රීඩා කිරීමට සෑම ක්රීඩකයෙකුටම කාඩ්පත් දෙකක් පවරා ඇත, එබැවින් ඒවා භාවිතා කළ හැකි ක්රීඩකයාට පමණක් ඒවා භාවිතා කළ හැකිය. පසුව බෙදාහරින්නාට තවත් කාඩ්පත් දෙකක් පිරිනමනු ලැබේ, එය ඔවුන්ට පමණක් භාවිතා කළ හැකිය. මේසය මත, ප්රජා කාඩ්පත් පහක් මුහුණට මුහුණ ලා ඇත. මෙම කාඩ්පත් ක්රීඩකයාට සහ බෙදාහරින්නාට ඔවුන් සතුව දැනටමත් ඇති සාමාන්ය දෙකට අමතරව භාවිතා කළ හැක.
ක්රීඩකයෙකු සලකා බැලිය යුත්තේ කුමක්ද?
ප්රජා කාඩ්පත් ක්රීඩකයින්ට සහ බෙදාහරින්නන්ට ඕනෑම සංයෝජනයකින් භාවිතා කළ හැකිය. හොඳම පෝකර් හස්තය තැනීමට, කෙනෙකුට ප්රජා කාඩ්පත් තුනක්, හතරක් හෝ පහම භාවිතා කළ හැකිය.
සාමාන්ය තොරතුරු
Game name
Texas Hold’em Bonus Poker
Game provider
Game type
Streaming from
Georgia, Malta, Canada, Romania
සජීවී ටෙක්සාස් Hold'em Bonus Poker හි නීති
ක්රීඩකයන්
ඒ බවට පත් වීමට හැකි වීම විශිෂ්ට සජීවී කැසිනෝ ක්රීඩකයා, ක්රීඩාවේ නීති තේරුම් ගැනීම අත්යවශ්ය වේ. ආරම්භ කිරීම සඳහා, සෑම ක්රීඩකයෙකුටම ප්රසාද දීමනාවක් තබන අතර ප්රසාද ජැක්පොට් ඔට්ටුවක් තැබීමේ විකල්පය ඇත. කාඩ්පත් දෙකක් එක් එක් ක්රීඩකයාට සහ බෙදාහරින්නාට මුහුණට මුහුණ ලා ගනු ලැබේ. යමෙකුට අතක් සෙල්ලම් කිරීමට අවශ්ය නම්, ඔවුන් තම ඇන්ටේ මෙන් දෙගුණයක් ඔට්ටුවක් තැබිය යුතුය. ඇන්ටේ ඔට්ටුව ඩොලර් 5 ක් වූ අතර ක්රීඩකයෙකුට ක්රීඩා කිරීමට අවශ්ය නම්, ඔවුන්ට ඩොලර් 10 ක් ඔට්ටු ඇල්ලීමට සිදුවේ. ක්රීඩකයා ක්රීඩා නොකිරීමට තීරණය කර නැමුවහොත් පෙර කොටස අහිමි වේ.
හතරවන කාඩ්පත කැසිනෝ මේසයේ මැද මුහුණට මුහුණලා වෙන් කර ඇත. ක්රීඩකයන්ට සූදුවට හෝ නැවත වරක් පරීක්ෂා කිරීමට විකල්පයක් ඇත. ස්ටේක් එක ඇන්ටේ ඔට්ටුවට සමාන මට්ටමින් සකසා ඇත. ක්රීඩකයින්ට ඔට්ටු ඇල්ලීමට ඇති අවසාන අවස්ථාව මෙයයි. ඔවුන් දිගටම ක්රීඩා කිරීම සඳහා ඔට්ටුවක් තැන්පත් කිරීම අවශ්ය නොවේ. අවසාන කාඩ්පත වන පස්වන කාඩ්පත පසුව මුහුණට මුහුණ ලා ගනු ලැබේ.
බෙදාහරින්නා
සදහා ඉහළම සජීවී ක්රීඩා, බෙදාහරින්නා විසින් කාඩ්පත් තුනක් මේසයේ මැද මුහුණට මුහුණ ලා ගනු ලැබේ. මෙම කාඩ්පත් තුන ප්රජා කාඩ්පත් වේ, එයින් අදහස් කරන්නේ ඕනෑම ක්රීඩකයෙකුට ඔවුන්ගේ අවසාන කාඩ්පත් පහ සම්පූර්ණ කිරීමට ඒවා භාවිතා කළ හැකි බවයි. බෙදාහරින්නා ඔවුන්ගේ කාඩ්පත් පෙරළා නිවසේ හොඳම කාඩ්පත් පහේ පෝකර් හස්තය හෙළි කරයි.
බෙදාහරින්නා විසින් එක් එක් ක්රීඩකයාගේ සිදුරු කාඩ්පත් එකින් එක පෙරලනු ඇත, ශක්තිමත්ම කාඩ්පත් පහේ පෝකර් හස්තය තීරණය කරයි. එක් එක් ක්රීඩකයාගේ හොඳම අත හඳුනා ගැනීමට බෙදාහරින්නන්ට උගන්වනු ලැබේ, නමුත් සෑම ක්රීඩකයෙකුටම තමන්ගේම හොඳම අත හඳුනා ගැනීමට හැකි විය යුතුය. ක්රීඩකයාගේ හෝ වෙළෙන්දාගේ අත උසස් ද යන්න අලෙවි නියෝජිතයා විනිශ්චය කරයි. ක්රීඩකයෙකුට අනෙකාට වඩා හොඳ අතක් තිබේ නම්, ඔවුන් ජය ගනී. ක්රීඩකයා පැරදුණහොත්, නිවස ඔට්ටු ඇල්ලීම මෙන්ම ඇන්ටේ ද තබා ගනී.