සජීවී දෙමුහුන් බ්ලැක් ජැක් ක්රීඩා කිරීමේ පළමු පියවර වන්නේ ක්රීඩාව ලබා දෙන කැසිනෝවක් සොයා ගැනීමයි. සංවර්ධකයා ජාත්යන්තරව හොඳම සජීවී කැසිනෝ කිහිපයක් සමඟ හවුල් වී ඇති බැවින් එකක් සොයා ගැනීම අභියෝගයක් නොවිය යුතුය. Punters පසුව ක්රීඩා ගිණුමක් සාදා ගිණුමට අරමුදල් සැපයිය යුතුය.
සෑම දෙයක්ම සකසා ඇති විට, ක්රීඩකයින්ට සජීවී දෙමුහුන් බ්ලැක් ජැක් මේසයට සම්බන්ධ වී ඕනෑම වේලාවක ක්රීඩා කිරීමට පටන් ගත හැකිය. ඔවුන්ට මේසයේ ආසනයක් ලැබෙන තුරු බලා සිටීමට අවශ්ය නැත. ක්රීඩාව ආරම්භ වන්නේ ක්රීඩකයින් ඔට්ටු තැබීමෙන් වන අතර එය යුරෝ 1 සිට යුරෝ 5000 දක්වා විය යුතුය. සෑම වටයකටම සීමිත කාලයක් ඇති අතර එම කාලය තුළ දඩයම්කරුවන් ඔට්ටු තැබිය යුතුය.
ක්රීඩාව
ක්රීඩාව RNG බ්ලැක් ජැක් ක්රීඩාවකට සමාන වේ. ප්රධාන වෙනස නම් සජීවී වෙළෙන්දෙකු අහඹු සංඛ්යා උත්පාදක යන්ත්රයක ස්ථානය ලබා ගැනීමයි. එය එකම ක්රීඩාව සහ වේදිකාව තුළ RNG සහ සජීවී ක්රීඩාවක සියලු වාසි සමඟ punters සපයයි.
ක්රීඩකයන්ට නැගී සිටීම, පහර දීම, ඩබල් ඩවුන්, සහ ස්ප්ලිට් ඇතුළු සියලුම සම්මත ක්රීඩා විකල්ප ඇත. පරමාර්ථය වන්නේ කාඩ්පත් වටිනාකම 21 හෝ 21 ට ආසන්නව, එය නොඉක්මවන අතක් සෑදීමයි. පළමු කාඩ්පත් දෙක සමඟ ලකුණු 21 ක් ලබා ගැනීම බ්ලැක් ජැක් ජයග්රහණය වන අතර එය සාමාන්ය ජයග්රහණවලට වඩා හොඳ ගෙවීමක් ඇත. බෙදාහරින්නා සතුව ඇති මුදලට වඩා 21 කට ආසන්න කාඩ්පත් වටිනාකමක් තිබීම සාමාන්ය ජයග්රහණයකි. Bust යනු ක්රීඩකයාගේ කාඩ්පත් 21 ට වඩා වැඩි වන විට, එනම් ක්රීඩකයා වටය අහිමි වන බවයි.
ඉහළ අවදානම් සහ වඩා හොඳ ත්යාග භුක්ති විඳින Punters හට සජීවී දෙමුහුන් බ්ලැක් ජැක් සඳහා පිරිනමන දෙපැත්තේ ඔට්ටු දෙකෙන් ඕනෑම එකක් ක්රීඩා කළ හැකිය. පළමු එක පරිපූර්ණ යුගලය වන අතර එමඟින් ආරම්භක කාඩ්පත් දෙක යුගලයක් ලෙස ඔට්ටු ඇල්ලීමට ඉඩ සලසයි. දෙවන පැති ඔට්ටුව 21+3 වන අතර, දඩයම්කරුවන්ට ඔවුන්ගේ පළමු කාඩ්පත් දෙකෙහි ඔට්ටු තැබීමට සහ බෙදාහරින්නාගේ මුහුණට පෙනෙන කාඩ්පත නිශ්චිත අගයන් සාදයි.
සජීවී දෙමුහුන් බ්ලැක් ජැක් නීති
සජීවී දෙමුහුන් බ්ලැක් ජැක් කැසිනෝ ක්රීඩා සජීවී නීති රීති ඉතා මූලික වේ, වෙනස් කිරීම් කිහිපයක් සහිත සම්භාව්ය සම්මත බ්ලැක් ජැක් ක්රීඩාවට සමාන වේ. ක්රීඩාව කාඩ්පත් සම්මත තට්ටු අටක් භාවිතා කරයි. ක්රීඩකයින් ඒස් දෙකක් බෙදූ විට, ඔවුන්ට එක් කළ හැක්කේ එක් කාඩ්පතක් පමණි.
ක්රීඩාවේ සියලුම මුහුණු කාඩ්පත් දහයක් ලෙස ගණන් ගනු ලැබේ. Aces 1 හෝ 11 අගයක් උපකල්පනය කරයි, punter සඳහා වඩාත් සුදුසු දේ මත පදනම්ව. සියලුම අංක කාඩ්පත් ඒවායේ මුහුණත අගය රඳවා ගනී. බ්ලැක් ජැක් ලකුණු ලකුණු 21කට වඩා ජයග්රහණය කරයි. පන්ටර් වෙළෙන්දාට සමාන ලකුණු ලබා ගන්නේ නම්, දෙදෙනාම ජයග්රහණය නොකරන අතර, දඩයම්කරු ඔට්ටු මුදල රඳවා ගනී.