විට සජීවී කැසිනෝ ක්රීඩාව loads, prompt එකක් ක්රීඩකයාට අනෙකුත් ක්රීඩකයන් සමඟ අසුනක් තෝරා ගන්නා ලෙස දැනුම් දෙයි. සජීවී ඩ්රැගන් ටයිගර් AGQ වේගාස් හි ආසන අටක් සහිත මේසයක් සහ විශාල ඔට්ටු ඇල්ලීමේ ප්රදේශයක් ඇත. එම කැසිනෝ සජීවී බෙදාහරින්නාගේ කාර්යභාරය වන්නේ කැසිනෝව වෙනුවෙන් ක්රීඩාව පැවැත්වීමයි; ඔවුන් සැබෑ ක්රීඩා/තරගයකට සහභාගී නොවේ. ක්රොපියර් කාඩ්පත් ගනුදෙනු කර එක් එක් වටය අවසානයේ ජයග්රාහකයා ප්රකාශ කිරීමට වඩා වැඩි දෙයක් නොකරයි. මේසය මත, මකරා සහ කොටියා එක් කාඩ්පතක් සඳහා තරඟ කරති. ක්රීඩකයින් අනුමාන කරන්නේ කුමන කාඩ්පතෙන් ඉහළ අගයක් හෙළිදරව් කරන්නේද නැතහොත් ඒවා හෙළිදරව් වූ පසු සමාන වනු ඇත්ද යන්නයි.
හැකි ඔට්ටු තුනක් ඇත: ඩ්රැගන් වින්, ටයිගර් වින් සහ ටයි. කාඩ්පත් ශ්රේණිගත කිරීම තේරුම් ගැනීමට, ක්රීඩකයන් මුලින්ම තේරුම් ගත යුත්තේ රජුට ඉහළම ලකුණු අගය ඇති බවයි. Ace හි අගය ශුන්ය වන අතර, එය පහළම ශ්රේණිගත කාඩ්පත බවට පත් කරයි. ක්රීඩකයන් තත්පර 25 ක් ඇතුළත ඔට්ටු තැබිය යුතුය. එවිට බෙදාහරින්නා එක් එක් අතට අයත් කාඩ්පත නිවේදනය කරයි.
ඕනෑම තනි අතක ජයග්රහණයක් මුදල් පවා ගෙවයි. අනෙක් අතට, ඔට්ටු 1:8 ට ගෙවීම. ක්රීඩකයෙකු ඩ්රැගන් හෝ ටයිගර් සඳහා ජයග්රහණයක් සඳහා ඔට්ටු ඇල්ලීම සහ සම සමවීමක් සිදුවුවහොත්, ඔවුන්ට ඔවුන්ගේ ඔට්ටුවෙන් අඩක් ආපසු ලැබේ.
ඩ්රැගන් ටයිගර් AGQ වේගාස් හි නීති
බෙදාහරින්නා සෑම වටයකින්ම කාඩ්පත් දෙකක් අඳියි. ඉලක්කය වන්නේ කුමන කාඩ්පතට වැඩි ලකුණු ලකුණු ලබා ගන්නේද යන්න පුරෝකථනය කිරීමයි: ඩ්රැගන් හෝ ටයිගර්. ක්රීඩකයෙකු ඩ්රැගන් ජයග්රහණය කරනු ඇතැයි විශ්වාස කරන්නේ නම්, ඔවුන්ට ඩ්රැගන් චතුරශ්රයේ ඔට්ටු තැබිය හැකිය. ඒ හා සමානව, ඔවුන් ටයිගර් දිනනු ඇතැයි විශ්වාස කරන්නේ නම්, ඔවුන් කොටි චතුරස්රයේ දකුණු පස ස්ථානගත කර ඔට්ටු අල්ලති. ටයි පටියක් සහ සුදුසු ටයි ඔට්ටුවක් ද තිබේ.