කැසිනෝ ක්රීඩා සජීවීව අතරතුර සාමාන්ය ප්රාථමික උපාය විකල්පය නිල් පැහැයෙන් උද්දීපනය කෙරේ. අනෙකුත් සියලු හැකියාවන් රිදී වේ. මෙම ක්රීඩාවේදී තට්ටු හයක් සහ අසීමිත ක්රීඩකයින් සංඛ්යාවක් භාවිතා වේ. ඕනෑම අවස්ථාවක, ක්රීඩකයෙකුට ස්ථාන තුනක් දක්වා ක්රීඩා කළ හැකිය. Pairs සහ Rummy යනු Live Blackjack Early Payout සමඟ ලබා ගත හැකි තවත් පැති ඔට්ටු දෙකකි.
සජීවී බ්ලැක් ජැක් මුල් ගෙවීම සඳහා නීති
හ්භාගීවනනනට ඔවුන් ප්රථමයෙන් ක්රීඩාව ආරම්භ කරන විට ආසන තුනක් දක්වා ගැනීමේ විකල්පය ඇත හොඳම සජීවී කැසිනෝ. ඊට පසු, ක්රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ ප්රධාන සහ පැති ඔට්ටු තැබීමට ඇත්තේ කෙටි කාලයක් පමණි. ටයිමරය ක්රියා විරහිත වන තුරු පන්ටර්ට මෙය දිගටම කරගෙන යා හැක. එම අත සඳහා ප්රධාන ඔට්ටුවේ ඔට්ටු ඇල්ලීමකින් තොරව කෙනෙකුට පැති ඔට්ටු ඇල්ලිය නොහැක.
අත් තුනටම, බෙදාහරින්නා කාඩ්පත් දෙකක් අඳියි. ක්රීඩකයින්ට ක්රීඩා කළ හැක්කේ ඔවුන් ඔට්ටු අල්ලන අත්-ඔස්ස පමණි. යුරෝපීය බ්ලැක් ජැක්හි සිරිතක් ලෙස, බෙදාහරින්නා ඇද ගන්නේ එක් කාඩ්පතක් පමණි. සහභාගිවන්නන්ට පහර දීම, නැගී සිටීම, බෙදීම, දෙගුණ කිරීම හෝ කලින් ගෙවීම තෝරා ගත හැකිය. මුල් ගෙවීමෙන් කෙනෙකුට ලැබෙන මුදල සාධක දෙකක් තීරණය කරයි; අතේ ශක්තිය සහ බෙදාහරින්නාගේ මුහුණත කාඩ්පත.
සහභාගිවන්නන් කලින් ගෙවීමේ විකල්පය තෝරා ගන්නේ නම්, මෙම වටය සඳහා එම අතින් සම්පූර්ණ වේ. ක්රීඩකයන් වෙනත් ඕනෑම හැකියාවක් තෝරා ගන්නේ නම් බෙදාහරින්නා ඔවුන්ගේ දෙවන කාඩ්පත අඳියි. නිකුතුව මගින් දෙපාර්ශවයම 21ට ළඟා වී ඇත්දැයි පරීක්ෂා කරයි. එසේ නොවේ නම්, ජයග්රාහකයා වන්නේ 21 ට ආසන්නම කණ්ඩායමයි. දෙපැත්තටම එකම අත් අගයක් ඇති විට ගැටයක් ඇතිවේ.
ක්රීඩාව අතරතුර සලකා බැලිය යුතු අත්යවශ්ය දේ කුමක්ද?
අත්යවශ්ය උපායමාර්ගික ක්රීඩාව නැගී සිටීම වන විට Punters හට විකල්ප දෙකක් තිබේ. විකල්පයන් වන්නේ නැගී සිටීම හෝ ගෙවීමක් පිළිගැනීමයි. ගෙවීම ගණනය කරනු ලබන්නේ කෙනෙකුගේ කොටස් සහ එම අවස්ථාවේදී ගනුදෙනු කරන කාඩ්පත් මත ය. මේ මොහොතේ කාටවත් HIT කරන්න බැහැ.
මූලික උපාය මාර්ග වාදනය HIT, SPLIT, DOUBLE DOWN වූ විට මෙම තේරීම නිල් වේ. කෙසේ වෙතත්, ක්රීඩකයින්ට මූලික ප්රවේශයෙන් සහ ස්ථාවරයෙන් බැහැර විය හැක. විකල්පයක් ලෙස, සෑම විටම ලබා ගත හැකි ගෙවීම් විකල්පය පුද්ගලයන්ට තෝරා ගත හැකිය. යමෙක් නැගී සිටීමට තෝරා ගන්නේ නම්, බෙදාහරින්නා සම්මත උපාය මාර්ගයට අනුව ඔවුන්ට අත දෙන නමුත් ඔවුන්ගේ එකතුවට වෙනත් කාඩ්පත් එකතු නොකරයි.