පළමු පුද්ගලයා බ්ලැක් ජැක් ක්රීඩා කරන විට, ක්රීඩකයෙකුගේ පරමාර්ථය වන්නේ බෙදාහරින්නාගේ කාඩ්පතට වඩා වැඩි මුළු කාඩ්පත් ගණන ලබා ගැනීමයි. කාඩ්පත් ගණන 21 න් ඔබ්බට නොයා යුතුය. මෙම ක්රීඩාව සාමාන්ය බ්ලැක් ජැක් නීති සමඟ ක්රීඩා කරයි. මෙම සජීවී කැසිනෝ ක්රීඩාවේදී, කෙනෙක් අතථ්ය වෙළෙන්දාට එරෙහිව ක්රීඩා කරයි. පළමු-පුද්ගල බ්ලැක් ජැක් ක්රීඩාවකදී ගනුදෙනු කළ හැකි හොඳම අත වන්නේ පළමු කාඩ්පත් දෙකේ අගය හරියටම 21ක් වන විටය. අංක 2-10 සහිත කාඩ්පත් ඒවායේ මුහුණත වටිනාකම වටී. Ace කාඩ්පත් 1ක් හෝ 11ක් වටිනා වන අතර මුහුණු කාඩ්පත් 10ක් වටිනවා.
ක්රීඩාවේ පළමු පියවර වන්නේ ජයග්රහණය කරන්නේ කවුරුන්ද යන්න පිළිබඳව ඔට්ටුවක් තැබීමයි. ඔට්ටු ඇල්ලීමේ අදියරෙන් පසු, බෙදාහරින්නා කාඩ්පත් දෙකක් ක්රීඩකයාට මුහුණ දෙයි. ක්රීඩාව ආරම්භ වන්නේ බෙදාහරින්නාගේ වම් පැත්තේ සිටින ක්රීඩකයා සමඟිනි. සිව්වන පියවර වන්නේ අලෙවි නියෝජිතයා ක්රීඩකයින් සඳහා මුහුණට මුහුණ ලා දෙවන කාඩ්පතක් ලබා දීම සහ බෙදාහරින්නා සඳහා මුහුණ පහත් කිරීමයි. ක්රීඩකයා තිරය මත ඔවුන්ගේ කාඩ්පතේ වටිනාකම බැලීමට යයි. කාඩ්පත් අගය 21 ක් ඇති ක්රීඩකයාට බ්ලැක් ජැක් එකක් ඇති අතර ජයග්රාහකයා බවට පත්වේ.
අමතර වට
වෙළෙන්දාට 2 රූපයක් නොමැති නම්, ක්රීඩකයින්ට වෙනත් කාඩ්පතක් ලබා දෙනු ලැබේ. මෙම අවස්ථාවෙහිදී, ක්රීඩකයාට ඩබල් ඩවුන්, පහර හෝ නැගී සිටිය හැක. ක්රීඩකයා ඔවුන්ට සමාන වටිනාකමක් ඇති කාඩ්පත් දෙකක් තිබුනේ නම් ඔවුන්ගේ කාඩ්පත් බෙදයි. සෑම එකක්ම සමාන ඔට්ටුවක් සහිත අතක් නියෝජනය කරයි. ක්රීඩකයින් ජයග්රාහකයා තීරණය කරමින් ක්රීඩකයන් සිය සියලු පියවර ගත් පසු බෙදාහරින්නා ඔවුන්ගේ මුහුණට පහළින් කාඩ්පත් පෙරළයි. බෙදාහරින්නා Ace එකක් පෙන්වන විට, ක්රීඩකයින්ට රක්ෂණයක් ඇත. බ්ලැක් ජැක් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, වටය සම්පූර්ණ වන අතර රක්ෂණය ඇති ක්රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ ගෙවීම් ලැබේ. එසේ නොමැති නම්, ක්රීඩාව සාමාන්යයෙන් දිගටම පවතී.